SHARE

Neil Patel je jedan od najboljih stručnjaka za online marketing, ako je vjerovati Wall Street Journalu i Forbesu. Na svom blogu Quicksprout danas donosi savjet blogerima kako mogu besplatno povećati svoj promet za 20 tisuća posjetitelja mjesečno. Naravno, blogate li na hrvatskom jeziku, rezultati će biti skromniji, ali Patelove tehnike su učinkovite i jamče porast prometa.

Evo što on sam kaže o tome:

Taktike koje koristim može upotrijebiti bilo tko. Toliko su učinkovite da su rezultati koje imam s mojim blogom o prehrani još bolji, što je potpuno suludo jer nemam ni brand niti puno resursa koje mogu upotrijebiti za rast posjećenosti.

Patel je otkrio nekoliko učinkovitih i, što je najvažnije, besplatnih tehnika kojima se dramatično može besplatno povećati posjećenost.

Skupljajte email adrese

Na svojoj mailing listi Patel ima oko 3600 email adresa korisnika koji su ih dobrovoljno ostavili kako bi ih on obavještavao o novim postovima na blogu. Slanje mailova na te adrese donosi mu oko 7000 posjetitelja mjesečno.

Njegovi su mailovi veoma jednostavno strukturirani. Evo kako bi taj mail izgleda da vam ga pošalje Stratego:

Bok!

Hvala još jednom što ste se pretplatili na našu mailing listu. Danas želimo s vama podijeliti novi zanimljivi članak s našeg sajta. Javite nam što mislite ili ostavite komentar nakon članka!

Zapeli ste u napredovanju: možda jednostavno nemate vještine za višu razinu

Jedna od najvećih misterija za zaposlenike u velikim organizacijama je napredovanje. Često se doima da najbolji radnik nije dobio priliku za višu poziciju koja se otvorila, ili da o napredovanju odlučuje neki tajni mehanizam neobjašnjive motivacije.

Poduzetnik Victor Wong, CEO vrlo uspješne marketinške platforme PaperG, ujedno je i česti govornik na poslovnim konferencijama. Evo njegovog citata za koji kaže da ga uvijek ponavlja kad je o napredovanju u karijeri riječ (kliknite za više)

Hvala i lijepi pozdrav

Vaš Stratego

Pišite ekstremno detaljan sadržaj

Patel je u šest mjeseci udeseterostručio broj posjetitelja svog bloga koji su ga pronašli preko internetskih tražilica. Uvjeren je da je razlog za to što su njegovi postovi dugi i detaljni – 4000 do 8000 riječi po postu.

Trik je u dugačkim ključnim pojmovima. Za kratke ključne pojmove kao što su “Zoran Milanović” ili “WordPress” tražilice će odvesti posjetitelje na najveće i najpopularnije web stranice. Međutim, za ključni pojam “kako pokrenuti blog na WordPressu” izbor će biti manji. Ako u svojim tekstovima koristite mnogo takvih ključnih pojmova, relevantnih za područje kojim se bavite, privući ćete besplatno više posjetitelja.

Brinite se za svoje fanove

“Kakve fanove? Ja imam blog o mačkama s tri dnevne posjete.”

Varate se ako tako razmišljate. Čak i među te tri dnevne posjete krije se netko tko voli vaš sadržaj. Trebate njegovati odnos s takvim posjetiteljima, odgovoriti im ako vam pošalju email ili ostave komentar na nekom postu.

Za još sjajnih savjeta o povećanju posjećenosti, posjetite Neilov blog.

Ostavi odgovor