Kako uopće definirati uspješnog blogera? Prije nego počnemo govoriti o tisućama jedinstvenih posjetitelja ili prihodima od oglašavanja, okrenimo se malo prizemnijim vizurama.
Za australsku blogericu Amy Cowen, bloger je uspješan ako nakon šest mjeseci nije odustao od svog bloga, odnosno stavlja na njega nove postove bar jednom tjedno. Nakon šest mjeseci i najentuzijastičniji bloger može lako izgorjeti i zasititi se. Ispucao je sve dobre teme, i odjednom rad na blogu postaje muka, a ne zadovoljstvo.
Kako većina ljudi blogove ipak pokreće zato iz osobnih razloga, kako bi stvorili nešto zanimljivo ili se potaknuli da svaki dan razvijaju svoju vještinu pisanja, Amy Cowen dobro definira uspješnost. Evo što ona kaže da bi bloger koji želi nastaviti nakon prvih šest mjeseci trebao učiniti prije doručka:
Sastaviti svoju to-do listu
Jedno od temeljnih vjerovanja kulta produktivnosti je da uspješni ljudi upravljaju svojim najograničenijim resursom, vremenom, uz pomoć to-do lista. Zašto bi blogeri bili drugačiji. Jutro je pravo vrijeme za sastavljanje liste stvari koje taj dan treba obaviti, osim ako to niste napravili večer prije. Upotrijebite olovku i papir ili aplikaciju. Ne zaboravite na listu upisati bloganje!
Pregledati dnevnik ideja
Dobar bloger zapisuje ideje koje mu padaju na pamet tijekom dana, jer zna da ih se, kad sjedne pred kompjutor, neće moći sjetiti. I za to postoji opcija papira i olovke, ili aplikacije. Dobro vrijeme za pregledavanje dnevnika ideja je jutro.
Provjeriti komentare na blogu
U novim komentarima možda se krije ideja za novi post, a činjenica da imate ljude koji prate i cijene to što objavljujete potaknut će vas na nove objave.
Više o idejama australske blogerice na blogu Dumb Little Man.