U današnjem užurbanom svijetu vrijeme postaje jako bitan resurs. Svi bi htjeli imati više vremena za obitelj i prijatelje, za bavljenje hobijima ili jednostavno za zabavu.
Stoga je od ključne važnosti naučiti upravljati vlastitim vremenom. Evo koje je savjeta za to ponudio blog ismckenzie.com:
1. Saznajte što vam je važno. Otkrijte koje su vaše vrijednosti.
2. Zapišite svoje ciljeve i često ih pregledavajte kako biste ostali fokusirani na njih.
3. Naučite se povjeriti zadatke drugima: kolegama, stručnjacima, članovima obitelji, tinejdžerima u susjedstvu; svi potencijalno žele zaraditi dodatan novac.
4. Naučite kako reći ne.
5. Prestanite biti perfekcionist. Ne mora sve biti obavljeno savršeno.
6. Riješite se stvari koje vam zatrpavaju stol.
7. Koristite planer vremena, bilo na papiru ili elektronski.
8. Držite svoj planer uvijek pri ruci.
9. Nemojte se pretrpavati kalendarima. Koristite samo jedan tako da vam je sve na jednom mjestu.
10. Napravite glavnu listu svih stvari koje morate napraviti; koga morate nazvati, s kim se morate naći, što morate napisati itd. Nemojte zadatke pisati na ceduljice koje lako možete zagubiti.
11. Navečer si isplanirajte sutrašnji dan.
12. Uredite svoj stol prije nego otiđete s posla.
13. Uzmite si vremena za planiranje i obavljane bitnih stvari tako da ne morate sve uvijek raditi u posljednji trenutak.
14. Slušajte glazbu dok obavljate manje zahtjevne ili kućanske poslove.
15. Ugasite televizor.
16. Koristite timer za praćenje vlastitog vremena.
17. Odmarajte se kad se odmarate i radite kada radite.
18. Poslovne spise i datoteke organizirajte na jednostavan i jasan način
19. Bacite stvari koje ne više funkcioniraju bilo da je riječ o kemijskim olovkama, informatičkoj opremi ili raznim spravama.
20. Prvo obavite najteže zadatke.
21. Iskoristite vrijeme dok čekate.
22. Periodički analizirajte vaš posao uz pomoć tablice zadataka