SHARE
Facebook
(Flickr / flickr.com/photos/goiabarea/)

Uz ograničeno vrijeme i resurse, malim poduzetnicima su društvene mreže izvrsna prilika za jeftinu promociju svojih proizvoda i usluga. Uz stotine tisuća hrvatskih građana na Facebooku, relativno je jeftino ostvariti prisutnost, izgraditi odnose s novim i postojećim klijentima i pojačati prodaju.

Blog Ian’s Messy Desk daje pet savjeta za male poduzetnike na društevnim mrežama:

1. Manje je više

Kad koristite Facebook, zadržite svoje statuse na 90 znakova ili manje. Ljudi će radije pročitati kraće objave, pa iskustvo pokazuje da postovi s tom osobinom donose 60 posto više angažmana čitatelja.

2. Slika govori tisuću riječi

Privucite fanove korištenjem fotografija. Ne znate čega? Fotografirajte svoj proizvod ili na svoju stranicu dodajte fotografije sebe i svog radnog mjesta. Postovi s fotografijama su učinkovitiji od onih bez njih.

3. Budite pretraživi

Pobrinite se da su tvrtkina adresa, broj telefona i radno vrijeme na društvenim mrežama uvijek osvježeni. Relevantni podaci ključni su za to da ljudi mogu otkriti vaš biznis.

4. Pronađite pravu publiku za poduzetničke ideje

Kad dijelite post, budite sigurni da ciljate prave ljude. Facebook vam daje mogućnost da, kod korištenja plaćenih oglasa, odaberete svoju publiku. Nudi vam kriterije kao što su dob, spol i lokacija. Imate cvjećarnu? Upotrijebiti Facebook da naciljate ljude u vašem gradu koji su u vezi oko Valentinova.

5. Vrijeme je najvažnije

Postavite vrijeme objave svojih postova za doba dana i dane u tjednu kad je većina vaših korisnika na društevnim medijima. Vrijeme ovisi o vrsti vašeg biznisa, ali možete isprobati što najbolje pali kod vaših klijenata. Ako vaš biznis bolje radi vikendom, zakažite post u četvrtak ili petak kako bi pojačali prodaju tijekom vikenda.