SHARE

Kad pomislite na dobrog vođu, što mislite koja riječ najviše opisuje njihov put do uspjeha?

U svojoj novoj knjizi “H3 Leadership: Be Humble, Stay Hungry, Always Hustle”, Brad Lomenick kaže da je “navika” ključna riječ.

Više od 40 posto stvari koje radimo u danu nisu rezultat odluka, već navika. “Kad se ujutro ustanete, gotovo polovica vašeg dana će ovisiti o obrascu kojeg ste ili namjerno stvorili, ili pasivno dozvolili.”

To je od ogromne važnosti vođama. Zašto? “Put do boljeg vođenja je popločan navikama koje razvijamo”, objašnjava Lomenick. A budući da je on dugogodišnji predsjednik Catalysta, zna što govori. To vrijedi za svakog šefa i čovjeka općenito.

Bilo da je riječ o rutini treninga, jutarnjoj rutini, ili držanju rasporeda, uspjeh ovisi o vašoj sposobnosti da razvijete zdrave navike i riješite se loših.

U knjizi H3 Leadership je super što Brad započinje shvaćanjem da mu je potreban odmor. A sjajno je i to što je bio voljan podijeliti svoja otkrića o sebi samome i vođenju općenito.

Brad se s odmora vratio s listom od 20 navika koje mogu poboljšati svačiju sposobnost vođenja. Evo tri ključne:

1. Znatiželja

Brad priča o tome kako je sjedio na prvoj Catalyst konferenciji s još četiri uspješna poduzetnika. Kad je Erwin McManus rekao nešto zanimljivo, John Maxwell zamolio je ljude pokraj bine da mu donesu njegovu bilježnicu. Nije htio zaboraviti tu misao. Htio ju je ovjekovječiti.

Znatiželja je vođama ključna stvar jer oni nužno moraju učiti. Stalno čitajte, eksperimentirajte i isprobavajte nove ideje i pristupe. Bez navike znatiželje, vaša će sposobnost vođenja stagnirati.

2. Samosvjesnost

Trebate dobro poznavati svoj um i srce. Brad upozorava da mnoge vođe znaju biti toliko zaokupljene radom, da zaborave na ljude koji rade za njih. To se njemu dogodilo, i bitno je pronaći pravi put.

Nije važno samo da znate što vas motivira, već i kako vodite druge. Što ste svjesniji sebe, to ćete bolje voditi druge, i ostvarit ćete ciljeve lakše.

3. Inovacija

Ekonomiju pokreće inovacija i napredak. Rješenja koja nisu postojala prije nekoliko godina, danas su ključan dio društva. Možete se ponašati staromodno i ignorirati nova dostignuća (i propasti) ili možete poticati kreativnost, preuzeti rizik i ulagati u inovacije. Hoće li uvijek upaliti? Neće. Ali generalno, inovacija je nužna.

Uvijek trebate gledati korak unaprijed. Tako ćete ostati uzbuđeni, zaigrani, i lakše ćete pronaći način za osobni i poslovni razvoj.

Postoji još puno dobrih savjeta u knjizi H3 Leadership. Brad naglašava i da budete umjereni. Nedavno se izvršni direktor BMW-a onesvijestio na pozornici. Nije mu bilo dobro, ali svejedno je nastavio raditi.

Vođe su navikle na konstantan stres, rad i pregaranje, i mnogi misle da je to dio rutine. Ali nije, to je ustvari ludost. Trebate kolegama i zaposlenicima poslati pravu poruku. Umjerenost.

(preuzeto s michaelhyatt)

3 KOMENTARI

Comments are closed.