Pogledajte bilo koga tko je jako uspješan u poslu i životu – primjetit ćete da se ne radi samo o razvijenom poslu već i moćnom osobnom brendu. Uspješni poduzetnici veterani podijelili su s nama svoje top strategije o tome kako stvoriti moćan osobni brend i stvoriti vjerne kupce.
Pretvorite se u super-zvijezdu
Najbolji način da izgradite svoj brend jest da postanete superzvijezda tamo gdje se nalazite. Igrač američkog nogomenta Tom Brady postao je toliko nevjerojatan da su New England Patriotsi oko njega izgradili cijelu franšizu. No nemojte pokušavati izgraditi svoje ime od ničega – ono vrijedi koliko i vaša postignuća.
Grant Cardone, stručnjak u prodaji s multimilijunskim poslovnim carstvom, autor bestsellera Be Obsessed or Be Average.
Objavljujte, objavljujte, objavljujte
Objavljujte knjige, članke u poznatim izdanjima, video uratke. Ti alati izgrađuju vašu vjerodostojnost, pomoću njih se izdvajate iz gomile i poboljšavate svoju reputaciju. Prije negoli sam objavio svoju prvu knjigu pomogao sam izgraditi brendove celebritya poput Tony Littlea i Billy Mays. Iako sam uspio postići veliku vidljivost njihovih profila, nitko nije znao tko sam ja. U tom sam trenutku shvatio da moram početi objavljivati vlastiti sadržaj kako bih mogao izgraditi vlastiti brend i plasirati se na nova tržišta. Neka objava knjige bude vaš cilj, ali počnite sa malim člancima i digitalnim magazinima.
Kevin Harrington, osnivač “As Seen On TV” industrije i „informativnih reklama“, poslovni čovjek koji teži oko 450 milijuna dolara.
Pretvarajte se da radite na blockbusteru
Većina ljudi pokušava izgraditi osobni brend na način da nasumično piše i objavljuje postove o svom privatnom životu na društvenim medijima. No najvažnija strategija jest pričati velike priče, isto kao što to čine serije poput Igre prijestolja. Počnite s nečim na što se ljudi mogu zakačiti- ja sam post-ao Lamborghini YouTube video koji se kasnije proširio. Kao u svim velikim pričama u knjigama i filmovima rijetko kad je samo jedan lik u fokusu. Imate centralni zaplet s dramom, napetosti, iznenađenjem, likovima koji se razvijaju i neku vrstu razrješenja- na taj su način Kardashiani postali tako divovski brend. Fenomen je puno veći od Kim Kardashian- radi se o obitelji, njihovoj povijesti, ljudima s kojima izlaze pa čak i o tjelesnom čuvaru. Moji postovi na Snapchatu nikad nisu samo o meni i vaše osobno brendiranje nikad ne bi trebalo biti samo o vama. Stvarajte velike priče kroz pričanje priča o glavnim ljudima u vašem životu.
Tai Lopez, savjetnik i partner mnogim milijunskim kompanijama.
Govorite gdje god se nalazi vaša publika
Ništa ne gradi osobni brend više od dodavanja velike vrijednosti vašoj publici kroz edukaciju. Govorite na eventima, web seminarima, konferencijama i druženjima. Napravite listu ljudi koji kreiraju te domjenke unutar vaše mreže. Stvorite jednostavan komunikacijski princip-javite im se i pošaljite pismene preporuke, uvjerenja o vašem radu i primjerke stvari koje ste dosad odradili. Nakon toga izađite van i govorite, educirajte i dodajte vrijednost. Vaš osobni brend će početi rasti-zajedno s vašom publikom i dohotkom.
Com Mirza, CEO Fitness Exo Dubai i „The $500 Million Man“.
Neka bude osobno
Svatko od nas jedinstven je na svoj način i ljudi se vole povezivati s drugim autentičnim ljudima. Podijelite svoju priču. Ja svoju dijelim često- počeo sam s 14 godina i dva puta skoro bankrotirao prije negoli sam postigao ono što imam danas.
Manny Khoshbin, predsjednik tvrtke Khoshbian i autor Contrarian PlayBook.
Dovedite se u formu života
Povećajte svoje fizičko zdravlje. Kad se osjećate sjajno u takvom ste raspoloženju i to se osjeti. Dobar izgled sa zdravim sjajem i mozgom koji radi punom parom privlači svačiju pozornost.
Ian Clark, osnivač i CEO Activation Products.
Stanite ispred svoje publike i budite dosljedni u tome
Najveća stvar koju možete napraviti kako biste poboljšali svoj osobni brend jest da redovno stanete ispred svoje publike. Govorite na događanjima, organizirajte vlastita, izbacite svoje marketinške video uratke. Na taj će način vaš osobni brend rasti – ljudi će vas početi asocirati s vašim proizvodima ili uslugama, a ne samo s vašom kompanijom.
Kim Barrett, vlasnik Your Social Voice-a
Objavljujte live streamove na Facebooku svaki dan
Seth Godin kaže kako je najbolji način za stvoriti brend kroz stvaranje povjerenja na tržištu. Da biste zadobili povjerenje svoje publike, morate dobiti pažnju i dodati vrijednost. Što se mene tiče, za Facebook Live nema zamjene. Ako ne koristite live stream na Facebooku svaki dan, ostavljate puno neiskorištene vrijednosti za sobom.
Calvin Coyles, CEO Young & Wildly Successful.
Svaki dan se poboljšajte za jedan posto
Kada biste mogli poboljšati svaku stvar koju radite kroz dan za samo jedan posto, onda bi se zajednička dobit mogla pretvoriti u nešto zbilja nevjerojatno. Kada usvojite koncept marginalne dobiti počet ćete donositi bolje odluke, a ta će konstantna poboljšanja pozitivno utjecati na vaš život i vaš imidž, više nego bilo što drugo što radite.
Josh Black, investitor, poduzetnik i CEO GroupM Content in Asia.
Stvorite sisteme za gradnju brenda
Važno je razvijati sisteme koji konstantno grade i jačaju vaš brend– bez obzira na to koliko se zaposleni. Ovisno o vašem poslu, vjerojatno ćete trebati sisteme za objavljivanje svježeg blog sadržaja, za slijediti termine za održavanje govora i redovite aktivnosti vezane za umrežavanje. No sistem ne mora biti kompliciran, jednostavno možete dodati društvene mreže u svoj dnevni, a pisanje bloga u svoj tjedni raspored.
Rhonda R. Swan, osnivačica i CEO Your Brand Is My Business i The Freedom-Preneur Movement.
Pronađite i njegujte svoje „pleme“
Zadobivanje povjerenja i odnosa koji su nužni da bi se izgradio osobni imidž dolazi od godina svjesnog izvršavanja. Gradi se od malog, odanog broja ljudi koji su poslušali tvoj savjet i uz pomoć njega zaradili novce. Moje pleme se izgradilo od onih koje sam trenirao i koji su poduzeli velike korake. Bilo je onih u koje sam uložio više vremena jer sam uvidio potencijal da ih učinim uspješnim. Rezultat ? Osobne preporuke ljudi o mojoj volji i želji da pomognem ljudima da uspiju čiji se glas daleko proširio.
Nei Twa, suosnivač eCom Pro Academy.
Prilagođeno s Entrepreneura